maandag 25 juni 2012

Kusjes!!

Ik krijg steeds meer mensen die mij volgen, welkom!! Leuk dat jullie de moeite nemen om mijn creaties te bekijken. Deze keer heb ik een kaart gemaakt met een ouder plaatje. Ik vind het een lief kaartje geworden. Ook heb ik wat andere kleuren gebruikt als dat jullie van mij gewend zijn. Ik vind het altijd een sport om de kleuren karton op het plaatje af te stemmen.


De bloemen en achtergrondmal zijn van Marianne. Achtergrondjes van de Action.
Met deze kaart doe ik mee met: elke kaart een feestje - dieren die mensendingen doen
                                                    Marianne Design Diva's - dieren

Groetjes, Renate

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje is dit! Mocht je zin hebben, kun je ook een keer op mijn blog komen kijken :D.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Renate en heel erg warm van kleur ook! Bedankt voor het mee doen deze week bij Elke kaart een feestje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A cute card ,with a nice cats image ,the cutie are beautiful1
    Thank you so much for entering our challenge at Marianne´s Design Divas this month!
    Good luck !
    Hugs Artesania DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a sweet card Love the cats. Thanks for sharing with us at Marianne Design Divas.
    Hugs
    Tracy

    BeantwoordenVerwijderen