zaterdag 13 oktober 2012

Nieuwe woning

Bedankt voor al jullie leuke reacties. Ik lees ze graag!!
Deze keer heb ik diverse challenges gemixd, en daar is deze kaart uit gekomen.
De achtergrondvelletjes zijn van de Action. Ook de onderlegger, de parels en het lint zijn van de Action. Het rose lint met de bloemetjes is van HobbyResort.De swirl is van Marianne Design. De randpons is van Martha Stewart. En de bedel is van Friesland Campina, die heb ik vorig jaar een keer aangevraagd bij een actie. (altijd leuk om te knutselen!)

Met deze kaart wil ik meedoen bij de volgende challenges:
Creanijn - schets
The Dutch Magnolia Chickies - bingo: swirls, bedel, lint
Simply Magnolia - onderleggertje en bedel
De Creatieve Zebra - alles mag
Bearly Mine - pearls en swirls
Midweek Magnolia's - maskeren
Dutch Card Lovers - knalroze met evt. andere kleuren

Groetjes, Renate

15 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje hoor en leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker leuk die bedel van Frisia Renate, ik denk ik zeg dit eerst maar even voordat ik het vergeet,je hebt wel weer een prachtig kaartje voor de dag getoverd,maar met dit slechte weer is het heerlijk om te freubelen.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat knap dat je één kaart aan zoveel verschillende challenges kunt aanpassen! Je kaart is leuk, de bedel vind ik heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Renate, wat een leuke charm heb je gebruikt en je kleurtjes zijn geweldig.
    Gezellig dat je meedoet bij Simply Magnolia en gefeliciteerd met je gewonnen prijs.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Wat zit ze daar ook eigenwijs in de bloempot...:)
    Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card,i love the sweet image and little house charm. Thanks for joining us at Bearly Mine this week. luv gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaf! die bedel maakt 't helemaal af! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart, met leuke details heb je gemaakt. bedankt voor je dcl bijdrage

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje en het bedel detail is er super bij. Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo, dat zijn een hoop vliegen in een klap! Leuke kaart hoor. Dat bedeltje is inderdaad enig, zullen we niet zo heel veel te zien krijgen denk ik. Magnoliaatje mooi ingekleurd. Ze zit er prachtig bij. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Mooi geheel zo en prachtig papier heb je gebruikt.


    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card and fab masking! Thanks for joining us at Midweek Magnolias this week. Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi zeg, en bedankt voor je deelname aan de challenge!!!

    BeantwoordenVerwijderen