zondag 20 januari 2013

Katapult Tilda

Het is weer een Tilda geworden, wat een schatjes zijn dat toch!
Ik ben weer uitgegaan van een schets van Sketch Saturday altijd een lekker begin, een schets. Hij was ook erg leuk om te maken. Het stempelafdrukje is nieuw en de bloemen zijn al erg oud, ik geloof dat dat één van mijn eerste mallen voor de cuttlebug waren!!
 
Met deze kaart doe ik mee bij:
Sketch Saturday - schets
Magnolia-licious - kleurenuitdaging wit/grijs/d.bruin/taupe/beige
Cards und more - use a die
You, me and Magnolia - bloemen en swirls
7 Kids Challenge Blog - new & old from your stash
 
Ik lees jullie reacties graag!!
 
Groetjes, Renate

13 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje Renate:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Renate! Ik heb een leuke candy op mijn blog staan, misschien vind je het leuk om even te kijken?
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieffie zeg, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook weer een dotje hoor !
    Je moet gewoon opzij buigen om niet geraakt te worden LOL.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke Tilda, een zeer geslaagd kaartje
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty, love the soft colors and they way you layered everything. Thank your for joining us at 7 Kids College Fund and hope to see on the next challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje hoor Renate!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awww that image is so cute and I love your card! Thank you so much for joining us at Magnolia-licious challenge and hope to see you back!
    Hugs,
    Eulanda
    Magnolia-licious Designer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tilda looks adorable, Renate. I just fell in love with this image from the collection. Nice job on your card.
    Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cathy Lee
    Magnolia-licious Designer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning card!
    Thank you for joining us this week at cards and more.

    hugs,Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A delightfully prettily coloured image on this lovely monochrome card, Renate. Thank you for playing along with us at Sketch Saturday this week! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi renate
    een erg leuke kaart in aparte kleuren, en dank voor het meedoen bij YMAM
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen