zaterdag 27 juli 2013

geboorte wit-op-wit

Leuk om eens wat anders dan een kerstkaart wit-op-wit te maken. Die heb ik al vaker gemaakt, maar deze kaart voor een zoon had ik nog niet vaker wit-op-wit gemaakt.
Nou ben ik meestal van de kleur, dus zelf vind ik hem wat saai geworden. Maar ik wacht met smart jullie reacties af.
Maar misschien kan ik hem straks wel naar een koormaatje sturen die is bevallen, en dan plak ik er de naam met stickertjes op en de geboortedatum. Dan wordt hij toch nog wat opgevrolijkt!

Deze kaart doet mee bij:
Catch the Bug - stella says stamp schets
Kaartjes-inspiratie-challenge - wit op wit
The Paper Shelter - anything goes
Simon Says Stamp - celebrate
Crafts 4 Eternity - anything goes

Groetjes, Renate

7 opmerkingen:

  1. Hoi Renate,

    Wat leuke kaartjes allemaal. Supermooi. Ook die blauwe mannenkaart is geweldig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk is dit kaartje Renate!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable card! The embossed background looks fantastic! Thanks for joining along with Simon Says Stamp Monday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die prachtig geworden Renate, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous sweet card, thanks for joining us at the paper shelter. Joey xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable! love the use of white on white, it makes the image pop! Thank you for joining us at THE PAPER SHELTER CHALLENGE! Good luck! I hope we see more of your lovely work in our next challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje!
    Bedankt voor het meedoen aan de Challenge van kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen