zondag 22 december 2013

Een 'kaarten'kaart

Ik wil Helen welkom heten op mijn blog als nieuwe volger. Ik hoop dat je veel inspiratie opdoet.
Dit is mijn tweede blogpost voor vandaag. Voor mijn andere kaart moet je even scrollen....

Ik heb maar weer eens een gewone kaart gemaakt. Al die kerstkaarten.... toch blijven de kerstkaarten ook wel weer erg leuk. Maar voor de afwisseling...
Het plaatje is van Mireille. De vlinders zijn van Marianne Design. De tag is van Noor! Design. De achtergrondjes komen uit de blokken van de Action.

Ik wil met deze kaart graag meedoen bij:
Sketch Saturday - any sketch after #215 : nr 272
Crafts 4 Eternity - anything goes
Love to create - anything goes
Bearly Mine - anything goes
Challenges 4 Everybody - anything goes

Groetjes, Renate

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan.

    Fijne Feestdagen en alvast mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What great images!!

    Thank you for joining us at Crafts 4 Eternity! ~Michele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card! Love the images and your design!
    Thank you for sharing your project with us at Love to Create Challenges.
    Wishing Safe, Happy & Prosperous New Year!
    Ruza, LTC Designer
    Ruza's Craft Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a fun image on this lovely card. Thank you for playing along with us at Sketch Saturday! Happy New Year! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen