donderdag 19 juni 2014

Bloemen

Weer eens een gewoon bloemenkaartje.

Ik ben zo verdrietig........mijn snijmachine heeft het gisteren begeven. Dacht dat ik niet meer zonder mijn cuttle bug kon, maar mijn snijmachine is net zo erg! Het kapje van mijn mes is gescheurd. Ik moest 'even' een heleboel velletjes snijden, en ik denk dat ik een te grote stapel ineens wilde snijden. Dat wilde mijn snijmachine dus duidelijk niet. Nou weet ik niet meer precies hoe oud hij is, maar denk toch wel een 20 jaar. Mag ik niet klagen, toch? Maar je zit gelijk zonder..... gisteravond gelijk tegen een knutselvriendin verteld, en die bood me haar reservesnijapparaat aan. Lief hè? Maar ik ga toch snel op zoek naar een oplossing. Eerst maar eens kijken of er nog een los mes te koop is, anders een nieuwe. Heeft iemand nog tips?

Deze kaart had ik gelukkig al af.
De bloemen zijn van Mireille. De vlinders van Marianne Design. De tekstcirkel heb ik met een nestabiltie gesneden.

De kaart heb ik gemaakt naar de schets van Sketch Saturday.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag.

Groetjes, Renate

4 opmerkingen:

  1. Supermooie bloemenkaart heb je gemaakt Renate - een supergeslaagd geheel.
    'k Heb een snijmachine van Do Crafts maar dat is met een guillotine en ik moet eerlijk zeggen dat ik hem zelden gebruik, ik worstel altijd om hem echt de goeie afmeting de laten snijden dus ben altijd bezig met meetlat en mes ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat balen van je snijmachine Renate, kan me voorstellen dat je baalt. Je kaart is weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Renate
    Ook bij onze hobby gaan er weleens dingen stuk, maar nu je zegt dat je snijmachine wel 20 jaar oud is, meid dan ben je een bofkont dat je er zolang mee hebt gedaan.Maar het is wel jammer, zal je zien dat je er ook geen mes voor kan kopen, de leeftijd hè.
    Je kaart is weer héél mooi in deze kleuren, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card, Renate! Love the flowers! Thanks for joining us for Sketch Saturday this week!

    BeantwoordenVerwijderen