zondag 28 december 2014

Gelukkig nieuwjaar

Even een nieuwjaarskaartje gemaakt. Ook altijd leuk.
De ijsster, klok en tag zijn van Marianne Design. Achtergrondpapier is van de Hema. En ik heb nog de embossingfolder sterren gebruikt.

Deze kaart doet mee bij:
Creaine - schets
Sparkles Christmas - It's a blue blue Christmas
Marianne Design Divas - Christmas/New year
Creative Knockouts - anything goes
Simon Says Stamp - anything goes
Crafty Hazelnut Christmas Challenge - anything goes

Groetjes, Renate

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart. Jammer dat bij ons de challenge al was gesloten. Er stond op het blog tot 28 december....maar bij inlinkz liep ie nog even door........
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. awesome, luv the layers and design! so glad you played along with Simon Says Stamp Wednesday Challenge! May your 2015 be filled with lots of glimmer and happiness!

    sparkle & shine *~*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Renate! Grappig dat je me 'gevonden' hebt via AnMaCreatief.
    Toen ik begon met bloggen heb ik je weleens gezocht, zonder resultaat. Leuk om elkaar zo weer te ontmoeten. En natuurlijk word ik ook jouw volger. Tot blogs en groeten aan Mark!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card!
    Greetings,
    Mihaela- MDD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 209 - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen