maandag 2 maart 2015

Lisse

Ik heb een geboortekaartje gemaakt voor een koorlid. Die heeft een dochtertje gekregen. Ik vind het altijd wel erg leuk om dan de naam en geboortedatum in de kaart te verwerken.
Het leuke plaatje is van Yvonne Creations die je bij de nieuwste hobbyjournaal kreeg. De speld, rammelaar en ballon zijn van Marianne Design. De schoenen zijn van Joycrafts.

Deze kaart doet mee bij:
Papertake Weekly - take your pick (schets 88)
Word Art Wednesday - anything goes
Simon Says Stamp - anything goes
Sentimental Sundays - anything goes
Crafty Hazelnut Patterned Paper - anything goes

Groetjes, Renate

3 opmerkingen:

  1. Super schattig kaartje!!!
    Maare naam en geboortedatum???
    Naam zie ik wel, maar datum? Die zie ik geloof ik over het hoofd!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Renate your card is absolutely gorgeous! So sweet and I love all the cute die cuts.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    hugs
    Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag Lisse staan in de titel, dus dacht, wat heb je met die plaats? Blijkt het de naam van de nieuwe wereldburger te zijn, haha!
    Het is in ieder geval een heel schattig kaartje, dat dan weer wel...

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen