zondag 19 juli 2015

Een zeilschip voor beterschap

Eindelijk weer eens een kaart van mijn hand...... Ik ben heel druk geweest met mijn opleiding. Gelukkig heb ik mijn eindopdracht af, nu alleen nog even op de uitslag wachten..geduld is een schone zaak, toch? En met het warme weer heb ik geen puf om te knutselen, op de één of andere manier komt het er dan niet van.
Wel kijk ik bij jullie blogs, alleen ontbreekt het me aan tijd om ook reacties achter te laten. Als ik in februari met ook mijn tweede module klaar ben, beloof ik dat ik daar ook weer meer tijd voor vrij ga maken.

Zo, nu naar mijn kaartje. Ik moest er even eentje maken voor iemand die een ernstig fietsongeluk heeft gehad. Dit is hem geworden:
De banner is van Stampin'Up. De radar is van Nestabilitie. En het plaatje van het zeilschip is een mini pyramideplaatje.

Deze kaart doet mee bij:
Sketch Saturday - schets
Simon Says Stamp - anything goes
Word Art Wednesday - anything goes
Crafty Hazelnut Patterned Paper - anything goes
All Sorts - use a banner or flag

Groetjes, Renate

4 opmerkingen:

  1. Ik dacht al, ik hoor nooit meer iets van Renate, maar nu weet ik het, andere dingen gaan nu eenmaal voor.
    Je kaart is mooi daar zal de patiënt snel van opknappen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card with banners Renate and perfect for our theme at Allsorts, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a novel take on the sketch, Renate! Thanks for playing along at Sketch Saturday this week. Cathyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice card! Thanks for joining us this month at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.
    Diana DT

    BeantwoordenVerwijderen