woensdag 21 september 2016

Weer terug......met een mannenkaart

Ja ja, wat is het weer lang geleden dat ik op mijn blog was. De reden is dat ik met een opleiding bezig was en (bijna) geen tijd meer had om te knutselen. Gelukkig heb ik afgelopen week examen gedaan en nu hoop ik dat ik het gehaald heb. Maar.... nu weer wat tijd om te knutselen.
Mijn voorraad is volkomen uitgeput, dus er zal komende tijd vele soorten voorbij komen.
Deze keer een mannenkaart.
Deze kaart doet mee bij:
Marianne Design Diva's - anything goes with option use your favourite colours
Word Art Wednesday - anything goes
Marianne Design Krea Diva's - alles geht + option Herbst/Schule
Marianne Design - gebruik een randmal

Groetjes, Renate

1 opmerking:

  1. Totally fabulous!
    Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen