maandag 3 maart 2014

Succes

Goh, zie ik toch dat ik weer in de top 3 sta bij Whoopsi Daisy. Leuk hè? En als klap op de vuurpijl heeft mijn dochter Arlette van 10 jaar gewonnen bij De Creatieve Zebra. Ik vind het zo leuk voor haar. Ze heeft wel eens vaker meegedaan, maar nog nooit wat gewonnen. En iedere keer als ik dan wat gewonnen heb, zegt ze: goh, leuk. Zo leuk dat zij nou een keer gewonnen heeft!

Nu even over naar mijn kaart. Het is er eentje geworden voor een collega die ergens anders gaat werken. En omdat hij altijd met de Amstel Gold Race meedoet, moest het een fietskaart worden. Dat is dus gelukt.
Ik heb de kaart gemaakt naar schets 82 van Papertake Weekly.

Nu even naar mijn volgende kaart. Ik had het weekend wat geknutseld, maar nog geen tijd gehad om te plaatsen.

Groetjes, Renate

2 opmerkingen:

  1. Ooo Renate, dit is ook een mooie kaart zeg, wat een vrolijke kleurtjes, weer een héél mooi kaartje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje Renate - heel mooi gedaan - ik vind hem super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen