zondag 12 augustus 2012

IJsbeer

Tja, met zulke temperaturen moet je niet dénken aan een ijsbeer. Maar ik vond het zo'n lief plaatje dat ik hem wilde gebruiken voor een kerstuitdaging. Ik vond het een erg leuke schets om mee te werken!!
Het achtergrondpapier is van de Action. Stempelafdrukje heb ik een keer van een vriendin gekregen.
Voor het ovaal van de tekst heb ik een mal van Nellie Snellen gebruikt. (de ovaal van de nesta's vond ik nét iets te groot!!)

Met deze kaart wil ik meedoen bij:
Christmas Challenges With Sketches - #36 volgens schets
Crealing - #4 kerst in augustus

Ik vind het leuk om te lezen wat jullie van deze kaart vinden!!

Groetjes, Renate

5 opmerkingen:

  1. Hoi Renate, de beer is inderdaad een schatje en het papier past prachtig bij elkaar. Het is een mooi geheel hoor. Het plaatje met de tekst zou ik ook ietsiepietsie kleiner hebben gemaakt maar.......het is echt niet storend op jou kaart.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Renate, leuk dat je met de Challenge meedoet, succes!!

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je alles goed bij elkaar uitgezocht Renate,het is zoals Ellen zegt; de beer is schattig je hebt hem mooi gekleurd, nu duimen dat je de challenge wint van mij mag het ik vind het een super kaart.
    Fijne zondag nog
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Renate, wat een lief kaartje! Wat ik ook leuk vind is dat je je papiertjes geëmbost hebt. En inderdaad dat ijsbeertje is gewoon een schatje. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij CCWS :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super gaaf ! Bedankt voor het meedoen bij de Crealing challenge. Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen