zondag 2 september 2012

A star is born!

Ik heb weer een kaart gemaakt. Ditmaal naar een hele leuke schets van Scrap my Dream. Bovendien heb ik veel lagen achtergrondpapier gebruikt, en dat was weer een uitdaging bij The Paper shelter.
Qua materiaal is het dit keer karton geweest en wat achtergrondpapier van de Action. De sterren heb ik van het patroon van Scrap my Dream, de ene een stuk vergroot.

Deze kaart is wat anders geworden dan je van mij gewend bent, maar dat kwam door de schets. Die leende zich niet zo om nog een plaatje erbij te doen.

Groetjes, Renate

6 opmerkingen:

  1. Hoi Renate, ik heb je kaart geplaatst op ons blog. Dankjewel voor de inzending. Ik vind hem erg mooi, lekker fris!
    Ben meteen volger geworden van je blog, zodat ik regelmatig meer werk van je kan zien.
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind m erg leuk hoor Renate.
    En er hoeft echt geen plaatje meer bij.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig hoor Renate, zo zien we wel allemaal hoe veelzijdig je bent ,dat is ook leuk om te zien.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Renate, wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt. Gezellig dat je meedoet met onze Dream, create and Inspire uitdaging. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou een plaatje mis je hier echt niet! Deze kaart is een plaatje opzich! ;-)

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It is great how you have incoporated different elements in your card. I am sorry that I am so late in commenting, I have had computer problems. Thank you for joining us at the ABC Challenge. I hope we will see more of your lovely work in our coming challenges!

    BeantwoordenVerwijderen