dinsdag 11 september 2012

Pinguin op glad ijs!!

Ik heb weer heerlijk zitten knutselen vandaag. Ik wilde nog graag meedoen met de uitdaging bij CCWS, dus ik moest 'haast' maken. De kleuren zijn misschien wel niet helemaal kerst, maar ik vind ze uitstekend bij elkaar passen.
De achtergrondpapiertjes zijn weer van de Action, verder een mal van Nellie Snellen voor de sneeuwvlok, een embossingfolder gebruikt en het stempelafdrukje is er eentje van Marianne Design.

Met deze kaart doe ik mee bij:
Christmas Challenges With Sketches - volgens schets

Kijk ook nog even bij mijn andere kaart!!

Groetjes, Renate

3 opmerkingen:

  1. Wat heb jij ook een prachtige kaart gemaakt voor de CCWS, leuk om die te maken hè Renate je hebt weer een schitterende kaart gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dit is ook een leukerdje.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook weer prachtig en een mooie papiercombi heb je gebruikt.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen