donderdag 6 december 2012

Dikke knuffel

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik voor een collega heb gemaakt, die helaas bij ons weg moest. Het was een hele fijne collega, dus die verdient een mooi kaartje. Bovendien was ze altijd weg van mijn kaarten, vandaar.
Het plaatje is van Yvonne Creations, achtergrondvellen van de bekende leveranciers. Digistamp van Elke Kaart Een Feestje. De hartjesmal is van Lin & Lene. En de parels zijn van de Action.

Met deze kaart wil ik meedoen bij:
Sketch Saturday - schets

Vandaag heb ik mijn Renate-dag. Ik ben veranderd van werkdagen en om dat te 'vieren' heb ik besloten dat ik vandaag ga knutselen. Wel met wat huishoudelijke klusjes onderbroken vrees ik.
Dus vanmiddag kunnen jullie nog wel een kaartje van mij verwachten!!

Groetjes, Renate

2 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje zeg !!
    Veel plezier met je knutseldag.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart mag er ook weer zijn hoor Renate, ik zou ook zeggen een fijne knutseldag.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen