maandag 24 december 2012

Kerst in Wit

Voor mijn andere kaart van vandaag, even scrollen.
Deze keer heb ik wit op wit gebruikt. Al lijkt het op de foto wat gelig, het is wit parelmoerpapier.
Afdrukje met wat kleur, dat maakt het tot een mooi geheel.
De stempel is van Magnolia, de kerstboom is van Marianne Design. En ik heb 2 verschillende embossingfolders gebruikt.

Met deze kaart doe ik mee bij:
Tilda's Town - something christmas
Simon Says Stamp - merry christmas
Christmas Challenges - schets nr 20
7 Kids Challenge Blog - anything goes
Duymelot - kerstkaart in wit, alleen afdrukje in kleur

Groetjes, Renate

12 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt Renate!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van CCWS.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten zijn weer schatjes Renate, ik ga mijn laptop opruimen.
    Ik wens je héle fijne feestdagen, en tot de volgende keer.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart!!!
    Enne....volgens mij ken ik die kerstboom ergens van! ;-) Haha...heb ik het goed gezien of niet??

    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fab card
    thanks for playing with us at tilda's town this week
    have a merry christmas
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Renate en bedankt voor je deelname aan onze wedstrijd bij Duymelot Design Team! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How pretty! I love Edwin! Thank you so much for joining us at Tilda's Town this week! Good luck and I hope to see you back soon!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje en zo mooi in die zachte tinten, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Too cute and lovely Renate, thanks for sharing your gorgeous work with us at Tilda's Town this week :)

    Happy winter holidays, hugs, Franz.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Renate, superleuk in die mooie zachte kleurtjes. Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS. Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card and great choice of sketch. Thanks for joining us at CCWS this time. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen