dinsdag 19 maart 2013

Dokter Muis

Ik heb een kaartje gemaakt voor een kind dat ziek is. Gelukkig hoef ik hem (nog) niet te gebruiken, maar soms heb je zulke kaarten ineens nodig. Ik vond het zo'n schattige stempel, en omdat ik had gewonnen bij The Paper Shelter mocht ik leuke dingen uitzoeken, waaronder deze stempel. Ik heb nu gekozen voor het gemak, je krijgt ook ingekleurde exemplaren toegemaild als je bestelt.

Het achtergrondpapier komt weer uit de blokjes. Het blaadje is van JoyCrafts. De tag is van Marianne Design en het plaatje dus van The Paper Shelter.

Met deze kaart doe ik mee bij:
Simon Says Stamp - schets
Cute Card Thursday - anything goes
Challenges 4 Everybody - anything goes
Whoopsi Daisy Challenge - punch it out
Bearly Mine - anything goes
Creative Craft Challenges - for the kids

Groetjes, Renate

9 opmerkingen:

  1. wauw schitterend en superleuke afbeelding, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Heel mooi kaartje. Je kikkert er meteen van op.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Renate, leuk plaatje, schattig voor een ziek kind.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wilde al gaan zeggen dat je het zo mooi hebt ingekleurd !!!! LOL
    Maar het kaartje is er niet minder mooi om geworden hoor.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje met mooie afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend en inderdaad maar hopen dat hij niet snel nodig is, maar mocht dat wel zo zijn dan verschijnt er meteen een glimlach bij dat kindje als die hem ontvangt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a cute card! Love the patterned papers you chose, and that you incorporated their colors into that adorable image! Thank you for participating in our "Choose A Sketch" challenge over at the Simon Says Stamp challenge blog this week! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Bearly Mine Challenge!
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cute mouse.

    Thanks for joining us at Creative Craft Challenges
    Hugs
    SandraT

    BeantwoordenVerwijderen