woensdag 20 maart 2013

Het regent, het regent...

...en dan heb je je paraplu nodig..
Ik vond het wel een grappige stempelafdruk. Ook deze was al ingekleurd, ik was even van het gemak. De zelf-ingekleurde exemplaren komen er weer aan, hoor.

De achtergrondjes komen uit de blokjes van Boekenvoordeel. De stempel is van The Paper Shelter. De hoekmallen zijn van Lin & Lene. En de tekst is een digi. De cirkel heb ik met een embossingfolder bewerkt.

Met deze kaart doe ik mee bij:
Simon Says Stamp - choose a sketch
Simon Says Stamp and Show - water
Creative Craft Challenges - For the kids

Groetjes, Renate

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart weer hoor !!
    En zo gaat het ook lekker snel ;-).

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele leuke kaart!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful image and coloring! Great take on the sketch. Thanks for playing along with the sketch challenge this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje weer Renate, ik vind het een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning Work! Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp and Show this week! - Ashli :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card,love the colours. Thank you for joining us at Creative Craft Challenge. Marlene DT

    BeantwoordenVerwijderen