maandag 20 mei 2013

Tekenen

Dit is mijn tweede blogpost voor vandaag. Als je mijn andere nog niet gezien hebt, moet je even doorscrollen.

Ook deze kaart mocht ik voor mijn vriendin maken. Voor iemand die van tekenen houdt en 60 jaar wordt. Ik heb vrolijke kleuren gebruikt en deze schat is ingekleurd met distressinkt.
De tags zijn van Marianne Design. Het blad is van JoyCrafts. De cirkels zijn van Nestabilitie.
Ik heb me weer heerlijk vermaakt vandaag. Met nuttige én leuke dingen! Een goede afwisseling.

Ik lees jullie reacties graag, en tot de volgende kaart.

Mijn kaart doet mee bij:
Sweet Sketch Wednesday - schets
Inky Impressions - anything goes school
Midweek Magnolia's - birthday
Simon Says Stamp and Show - favorite ink (distress)
The Paper Shelter - anything goes

Groetjes, Renate

11 opmerkingen:

  1. Hi Renate what a perfect image for a 60 year old that loves to draw, what a lovely idea. This is such a sweet image and love your colour combo and design papers. Your friend will really love her card. Thanks so much for joining us this week over at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje en wat heb je de kleuren mooi gecombineerd. Lekker vrolijk. Gaaf hoor! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Ik denk dat je vriendin er heel blij mee is hoor! Leuk ingekleurd ook! Distress is fijne inkt hè? Bedankt voor het meedoen met Simon Says Stamp and Show! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute and she's going to love it! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

    Peace & Luv,
    Jeannie
    Dragonfly Journeys

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What an adorable card. I love your sweet image and color scheme. Thanks for joining us.
    Nancy SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a great card, love you color combo and how you color the image. Thanks for joining us at SSW.
    Hugs, Heide SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje in een niet alledaagse kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adorable card!!
    So glad you played along with us at Sweet Sketch Wednesday!!
    Blessings to you!!
    Sally

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een schitterende aparte kleurencombi Renate, ik vind het een prachtig kaartje geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A really lovely looking card with lovely details and fabby colours. Thanks for joining our Anything goes challenge over at the paper Shelter and hope to see you join our new one starting later today. :)
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card, Thanks for joining us at Midweek Magnolias.
    Teresa :o)

    BeantwoordenVerwijderen