zondag 5 mei 2013

Weer een jaartje erbij!

Goh, wat is het toch lekker weer......veel te lekker om te knutselen. Deze kaart had ik gisteravond al gemaakt. Nu zit ik lekker buiten plaatjes te knippen. Waar het gisteren veel te hard waaide, is het nu goed toeven!
Deze schitterende, reeds ingekleurde, stempelafdruk is van The Paper Shelter. Ik vond hem zo lief in die kleurtjes......

Met deze kaart doe ik mee bij:
Friday Sketch Challenge - schets
Whoopsi Daisy - spots and stripes
The Paper Shelter - music maestro

Groetjes, Renate


11 opmerkingen:

  1. Hoi Renate,

    Heel leuke kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi kaartje Renate, helemaal mijn kleuren, een toppertje weer. Zat ook lekker in het zonnetje maar helaas verdwijnt hij hier steeds, dus maar eventjes naar binnen voor mijn dagelijkse blogrondje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Renate, leuke kleuren en wat een leuk stempeltje.
    groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This looks great thanks for joining us at WD xx Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart zeg !
    Je hebt een hele leuke digi gebruikt.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een plaatje Renate, fijn hè dat je de stempels al ingekleurd kan kopen, scheelt heel veel tijd, het is echt een schatje van een kaart.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaartjes heb je gemaakt sinds mijn laatste bezoek, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Really gorgeous card Renate, love what you've done with the sketch.
    Thanks for joining us at Friday Sketch Challenge this week.
    Also thanks for playing at the Paper Shelter this week as well.
    Hugs Debs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Renate this is gorgeous, love how you have mixed your papers to match the image, thanks for joining us at The Paper Shelter. Joey xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh how beautiful Renate! I love the design and colors of your card. Thank you for sharing it with us at The Paper Shelter :)
    Love and blessings, Lori

    BeantwoordenVerwijderen