woensdag 8 januari 2014

dochter

Jeetje, nu doet mijn blog zo raar.........ik kan niet eens meer een foto erin zetten. Nu is het via een omweg wel gelukt, maar hij linkt hem op de sites niet door. Weet iemand een oplossing, of ligt het aan mij?


Nog één roze kaartje, en dan beloof ik met wat anders te komen! Wederom een geboortekaartje voor een dochter.
De hartjesmal is van JoyCrafts. De rest van de mallen zijn van Marianne Design. Het achtergrondpapier is van de Hema. En de stempel is van Magnolia en is ingekleurd met distressinkt.


Deze kaart doet mee bij:
Inky Impressions - anything goes
Simon Says Stamp - something new
Magnolia-Licious - doilies
Een Hoop Inspiratie -ton sur ton
Totally Papercrafts - new beginnings
All Sorts - free & easy
Time for Magnolia - inspired by a song (klein, klein kleutertje)
Lovely Hanglar - anything goes
Scrapbook Stamp Society - anything goes
Whoopsi Daisy - make it girly
Challenges 4 Everybody - anything goes
Marvelous Magnolia - lovely lace




Groetjes, Renate




9 opmerkingen:

  1. Hallo Renate
    ik heb deze kaart ook niet voorbij zien komen , dat Blogger, mijn zoon zei: je krijgt het voor niets, dat is natuurlijk wel zo, maar dat tobben, dat is niets voor mij.
    Ik zat al te denken, misschien heb je geen ruimte meer, misschien moet je je blog eens een beetje opschonen, dat doe ik n.l wel.
    Mijn allereerste kaart laat ik staan en dan ga ik af en toe er wat afhalen, er is toch niemand meer die terug kijkt op je blog.
    Anders zou ik het ook niet weten.Dit is wel weer een héél lief kaartje hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cutie card, love the dies
    thanks for playing with us at marvelous magnolia
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig kaartje heb je gemaakt Renate!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Cute card !
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieve kaart Renate.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had het wel bij een paar anderen gelezen, maar heb er tot nu toe nog geen last van gehad, oeps zal het afkloppen. Wat een prachtig kaartje Renate, ik vind hem supermooi.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Scrapbook Stamp Society, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje, mooi!!!!
    Dank je wel voor het meedoen bij TFMC!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief geboortekaartje is dit!
    Dankjewel voor het meedoen aan de Marvelous Magnolia Challenge :)
    gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen