donderdag 16 januari 2014

Mannenkaart

Oef....wat vind ik dat toch moeilijk...mannenkaarten. Maar het is weer gelukt. Met dank aan het slechte weer. Als het beter weer was geweest, had ik andere dingen 'moeten' doen...nu was het toch nergens anders weer voor dan om te knutselen.
Dit is trouwens mijn tweede blogpost voor vandaag. Maar morgen heb ik geen tijd om een kaart te plaatsen, dus nu nog maar even.

Het plaatje is van Mireille en de achtergrondjes komen uit de blokjes van Action en Boekenvoordeel. De tag met tekst is een digistempel. Het lint is van de Action.

Deze kaart doet mee bij:
Sketch Saturday - schets
Simon Says Stamp - anything goes
Simon Says Stamp - emboss it

Groetjes, Renate

7 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden je mannenkaart Renate, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Renate, de dame hierboven is aardig in de war zie ik, je bent niet de enigste hoor, ik vind mannenkaarten ook best moeilijk, jij hebt het wel weer voor elkaar, het is een prachtige kaart geworden.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card Renate. Thanks so much for joining us at Sketch Saturday this week! Hugs, Deb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fun card! Thanks for joining us at Sketch Saturday!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fun card, Renate! I love the game pieces on the embossing. Thanks so much for playing along with the Simon Says Stamp Wednesday Challenge: Emboss It!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a fun card. I like the embossed background. Thank you for joining us this week for the Simon Says Stamp Monday Challenge. ~Michelle

    BeantwoordenVerwijderen