dinsdag 12 november 2013

Don in de herfst

Dit is mijn tweede kaart voor vandaag.

Eindelijk heb ik mijn nieuwe stempel gebruikt. Had hem al even in huis en kon hem nu gebruiken.
Het is een stoere mannenkaart geworden. Omdat ik nog niet weet waarvoor ik hem ga gebruiken, heb ik er nog geen tekst op geplakt.
De pons is van Martha Stewart. De radars zijn van Nestabilitie. De stempel is van Marianne Design, Don & Daisy. De blaadjes zijn van JoyCrafts.

Deze kaart doet mee bij:
Sketch Saturday - schets
Inky Impressions - dies and punches
Creative Knockouts - get punchy
Stampin' for the weekend - autumn/fall colours
Don en Daisy - herfst
Challenges 4 Everybody - anything goes
Simon Says Stamp - ink

Groetjes, Renate

6 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje ik heb ook dat stempeltje maar heb er nog niets mee gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. so cute! Thank you for sharing with us at Stampin for the weekend and joining in our challenge, we hope to see you again!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met een leuke stempel. Super gedaan.
    Fijn dat je hem wilt delen met de challenge van Creative Knockouts. Succes, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Terrific card! That image is adorable! Thanks for joining along with Simon Says Stamp Monday Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Renate!
    Dank je voor het meedoen met de cahllenge!
    Gr Wybrich
    DenD Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice work. Thanks for sharing at Creative Knockouts.

    BeantwoordenVerwijderen