woensdag 6 november 2013

Zwart-wit

Goh, toch wel leuk, in zwart-wit. Ik heb er voor de gelegenheid nog maar eentje gemaakt...
Weer een mannenkaart. Alleen deze is voor een jubilaris op mijn werk. Juist leuk, met een laptop erop.
De foto is niet helemaal scherp, mijn excuses. Maar ik kreeg hem met dat fantastische weer niet beter. Het is hier bijna niet licht geweest (op dinsdag).

Deze kaart doet mee bij:
Friday Sketch Challenge - schets
Whoopsi Daisy - monochromatic
Papertake Weekly - anything goes

Groetjes, Renate

5 opmerkingen:

  1. Die zwart/witte kaarten zijn inderdaad erg leuk en goed te gebruiken als mannenkaart. Zo kun je een hele serie maken haha.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een gave mannenkaart Renate...mooi gedaan!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Renate,

    Super mooi kaartje. Leuk dat je meedoet met Friday Sketch.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love this card. It is such a perfect male card. May I post a link to your card on my Manly Monday blog post? It's a post where I showcase masculine cards for my readers. LMK-Let me know. My email is grohcm at gmail dot com. Send a link with an email so I can find your card again.
    Thanks
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen