zondag 4 november 2012

Opkikker!

Ik heb me weer eens gewaagd aan een opkikker. Helaas heb je ze wel eens nodig! Ik had gelukkig weer een schets om te starten, dat vind ik altijd fijn.
Het achtergrondpapier komt als vanouds uit de blokken van Boekenvoordeel en de Action. Lint en parels zijn ook van de Action. Swirl van Nellie Snellen, pons van Martha Stewart. En de tekststempel is een digi. De kikkerstempel is volgens mij van Marianne Design, maar dat weet ik niet zeker.

Met deze kaart doe ik mee bij:
Sketch and Stash Challenge - schets
The Paper Shelter - anything goes
Challenges 4 Everybody - anything goes
Creanijn - bingo (2 soorten patterened paper - lint - pons)

Groetjes, Renate


12 opmerkingen:

  1. Een leuke opkikker weer.
    Mooi met die frisse kleurtjes.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal goed! leuke kaart:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke groene kikkerkaart heb je gemaakt! Bedankt voor je deelname aan de Creanijn Challenge!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Renate, this is so lovely, I like that cute little froggy, it makes me smile! thanks so much for joining us at Sketch N Stash! Good luck...
    xx, Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk geheel met al dat groen. Daar kikker je zeker van op! Leuk gedaan.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een lekkere groene opkikker kaart Renate,daar moet je toch wel van opknappen als je deze mag ontvangen als je ziek bent.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart lekker fris van kleur
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card Renate, love your colour scheme and lovely image.
    Thanks for joining us at The Paper Shelter this week.
    Hugs Debs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful card, thanks for joining us at The Paper Shelter this week.
    Hugs, Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje. Daar kikker je zeker van op als je deze ontvangt!

    BeantwoordenVerwijderen