maandag 19 november 2012

Pink Christmas

Voor mijn andere kaart van vandaag, scroll naar beneden......

Pink Christmas, wie verzint dit nou? Ha ha ha.......ik zou het niet verzinnen, maar nu de kaart klaar is, is hij toch wel erg leuk geworden!!
Achtergrondpapier is van Boekenvoordeel. De cirkel is met een embossingfolder bewerkt. En de sterren zijn van Nellie Snellen. Het stempelafdrukje is van Whiff of Joy.

Met deze kaart wil ik meedoen bij:
Whiff of Joy - schets
Bearly Mine - Pink Christmas
De Creatieve Zebra - kerst

Groetjes, Renate

5 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart ook héél leuk zo Renate, het hoeft toch niet altijd met rood en groen.
    Je stempeltje is ook alweer zo'n liefie, mooi gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a gorgeous card you have made here. It fits our challenge this week well. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahhh wat een schatje, leuk dat je meedoet bij onze WOJ challenge, ik wens je heel veel succes, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Renata, your card is very cute. Your take on the sketch is wonderful. Thank you so much for joining us at the Whiff of Joy Challenge this time :) Hope to see you there again.

    Hugs Dunja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een prachtig kaartje. De kleur roze kan net zo goed voor de kerst.

    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij De Creatieve Zebra.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen