zaterdag 3 november 2012

Pumps

Hallo lieve volgers,
Ik heb me weer eens gewaagd aan een uitdaging. Geen gemakkelijke dit keer. Dit is vanwege de kleurcombinatie: roze en blauw. Bij roze denk ik al gauw aan iets meisjes-achtigs, en bij blauw natuurlijk aan jongens. Maar om dat nou te combineren?
De Creatieve Zebra heeft een uitdaging met deze kleurencombi. Echt een uitdaging dus. Maar het is gelukt!! Het is een grote-meiden kaart geworden. Die maak ik niet zoveel, maar ik heb ze wel af en toe nodig, zeker met grotere nichtjes!!
Het achtergrondpapier is uit blokken van de Action. De bloemen zijn van Joycrafts. De stempel is van Bugaboo, ingekleurd met distressinkt. De tekststempel is een digi. Voor het uitstansen van de pumps heb ik een nestabilitie gebruikt. Op de driehoeken zit zilverfolie van de botervloot (recycling dus) en dit is bewerkt met een embossingfolder. Ook zitten er nog lintjes aan uit de doos en de tekststempel is uitgestanst met een MarianneDesign mal.

Deze kaart doet mee bij:
De Creatieve Zebra - roze en blauw en 1 andere kleur (zilver in dit geval)
Scrap my Dream - schets
Scrap Card Challenge - recycle (zilverfolie)
Digital Tuesday - fabulous fibres (lint)
Bearly-Mine - flowers galore

Ik lees graag wat jullie van de kaart vinden.

Groetjes, Renate

8 opmerkingen:

  1. Die is supermooi geworden.
    Erg mooi ingekleurd. Het is toch wel leuk zo met die kleuren bij elkaar. Soms moet je gewoon een uitdaging aan gaan hè ?

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten die schoenen zijn wel erg leuk zeg
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooie kaart geworden.
    Bedankt voor het meedoen bij De Creatieve Zebra.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en vrolijkmkaartje heb je van mijn schets gemaakt. Bedankt voor je bijdrage aan onze uitdaging van Scrapmydream. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en vrolijkmkaartje heb je van mijn schets gemaakt. Bedankt voor je bijdrage aan onze uitdaging van Scrapmydream. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Renate,

    Wat een gave kaart is dit geworden met die pumps erop!
    Hartstikke leuk!
    Dankjewel voor het meedoen aan de uitdaging op het blog van Scrap my Dream.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe kaart is dit. En dan het folie van de margarine gebruikt!! Wat een idee, geweldig. Daar heb ik nog nooit aan gedacht. Super hoor en erg creatief:)

    Bedankt dat je mee doet met onze challenge 'Recycle' op ons Scr@p-Cards Challenge-Blog.


    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen